Cliëntenraad
Cliëntenraad
Jados
Belangen behartigen doen we het beste samen. De belangrijkste taak van de cliëntenraad is het behartigen van de belangen van de cliënten binnen de organisatie.
Lees meer
Wat doen we?
De cliëntenraad komt op voor de belangen van cliënten wanneer er gevoelens van ontevredenheid over onze dienstverlening worden ervaren. Vanuit de cliëntenraad worden deze gevoelens aan de kaak gesteld wanneer zich dit strekt tot het algemene beleid van Jados of wanneer er maatschappelijke ontwikkelingen spelen die voor onze doelgroep van belang zijn. Hiermee wordt door de cliëntenraad geregeld ongevraagd advies gegeven aan het bestuur.
Het bestuur vraagt op zijn beurt zelf ook geregeld om advies aan de cliëntenraad op zowel organisatorisch als maatschappelijk gebied.
Jaarverslagen
Contact
met de cliëntenraad
Heb jij suggesties, feedback, vragen of andere opmerkingen voor Jados?
Neem dan contact met ons op via clientenraad@jados.nl.
We zijn er voor jou en we horen graag van je!
Onze diensten
Over Jados
Handige links